Alla inlägg under september 2014

Av wildwoodflower - 28 september 2014 18:13


Funderar på vad jag är värd?

Är jag ens värd något i nån annans ögon. Mitt ex har gjort mitt liv till ett helvete de senaste åren, han har förnedrat mej och utsatt mej för psykisk misshandel. Han har slickat mej i ansiktet, hållt fast mina armar, och med dom viftat runt och slagit mej i ansiktet med mina händer. Han har brottar ner mej på golvet flertal gånger och en gång stoppat in sina fingrar i mej. När jag sedan flera år efter det äntligen vågar berätta för någon. Kallar han mej för lögnare,  han har aldrig rört mej säger han. 

Vilket är rent jävla bullshit.  Jag vet vad exakt va han har gjort mot mej och det finns inget som kan göra så jag känner mej mindre billig. 

Med vilken rätt tyckte han att han kunde göra så?

Är jag värd så lite? 

Allt jag önskar nu, att någon bara kunde lägga sej bakom mej och hålla mej hårt, hårt och säga att allt kommer bli bra. 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards